REGULAMIN
organizacji przyjęcia weselnego w Domu Przyjęć „Wiktoria” z siedzibą w Żorach ul. Wodzisławska 193
& 1
Warunki organizacyjne
- Liczba Gości zostanie określona przez Zleceniodawcę przy dokonywaniu rezerwacji Sali. Ostateczna liczba
Gości zostanie podana przez Zleceniodawcę maksymalnie do 10 dni przed terminem
przyjęcia i stanowić będzie podstawę określenia wartości i rozliczenia Umowy.
- Wykonawca dopuszcza możliwość wprowadzenia przez Zleceniodawcę zmian do ustalonego menu najpóźniej w
terminie 10 dni przed terminem przyjęcia weselnego. Zmiany te nie mogą wykraczać poza
zaproponowane ilości dań w ofercie do wyboru, nie mogą też wpływać na cenę menu od osoby, chyba że
Wykonawca wyrazi zgodę na takie zmiany. W przypadku braku informacji o zmianie menu, w wymaganym
terminie, obowiązywać będzie menu określone w ofercie.
- Jedzenie pozostaje do dyspozycji Zleceniodawcy i należy je zabrać nie później niż bezpośrednio po
zakończeniu przyjęcia weselnego. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe przechowywanie
zabranej przez Zleceniodawcę żywności. Posiłki pakowane są do pojemników dostarczonych przez
Zleceniodawcę lub do jednorazowych opakowań Wykonawcy, za które pobierane będą dodatkowe opłaty.
- Szczegóły organizacyjne, dotyczące godziny rozpoczęcia przyjęcia, kolorystyki, ustawienia stołów, menu
oraz wszelkie dodatkowe atrakcje, zaplanowane i zamawiane przez Zleceniodawcę i realizowane na terenie
sali podczas przyjęcia weselnego muszą zostać uzgodnione z Wykonawcą, nie później niż 10 dni przed
terminem przyjęcia. Na Sali obowiązuje zakaz używania wytwornicy dymu, urządzeń do puszczania baniek
oraz zakaz pokazu sztucznych ogni na zewnątrz lokalu. Na terenie lokalu obowiązuje zakaz palenia
papierosów.
- W cenie przyjęcia weselnego Wykonawca zapewni standardową dekorację sali
weselnej, tj. białe obrusy, serwetki, dekoracje na stołach, materiały dekoracyjne na stołach, pokrowce
na krzesła. Zleceniodawca przyjmuje do wiadomości, że stałe
elementy dekoracji nie mogą być demontowane.
- Zleceniodawca bierze pełną odpowiedzialność za zdarzenia zaistniałe podczas przyjęcia weselnego,
spowodowane przez jego uczestników. Zleceniodawca odpowiada za wszelkie zniszczenia spowodowane przez
Gości, jak również stwierdzone braki w wyposażeniu sali, toalet lub innych pomieszczeń, dostępnych dla
Gości. Zleceniodawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich ewentualnych szkód i zniszczeń, wynikłych w
trakcie trwania przyjęcia powstałych z przyczyn leżących po stronie Gości weselnych.
- Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na stołach i w ich obrębie (marynarki,
torby itp.).
- Parking jest niestrzeżony. Obiekt jest monitorowany całodobowo. Nie odpowiadamy za stłuczki,
kradzieże oraz wypadki powstałe na terenie placu zabaw. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko pod
opieką osoby dorosłej.
- W cenie przyjęcia weselnego istnieje możliwość wynajęcia pokoju dla Nowożeńców.
- Wykonawca dopuszcza możliwość serwowania podczas przyjęcia wyrobów
cukierniczych, zakupionych przez Zleceniodawcę poza restauracją Wykonawcy,
jedynie za zgodą Wykonawcy. Informację w tym przedmiocie Zleceniodawca
zobowiązany jest przekazać Wykonawcy najpóźniej w terminie do 7 dni przed
terminem przyjęcia weselnego. W przypadku skorzystania z możliwości zakupu
wyrobów cukierniczych poza restauracją Wykonawcy, Zleceniodawca obowiązany
będzie dostarczyć Wykonawcy dowód zakupu w/w towarów oraz pisemne
oświadczenie, że odpowiada, za jakość tych produktów oraz skutki ich wprowadzenia na przyjęcie, oraz że
zwalnia Wykonawcę z odpowiedzialności w tym zakresie.
Dowody zakupu wyrobów cukierniczych oraz oświadczenie o odpowiedzialności
Zleceniodawca zobowiązany jest przedstawić Wykonawcy najpóźniej na 1 dzień przed dniem przyjęcia
weselnego. Nie przedłożenie oświadczenia o odpowiedzialności oraz dowodów zakupu w ww. określonym
terminie, wyłącza możliwość wykorzystania tych produktów podczas przyjęcia Zleceniodawcy.
Wyroby cukiernicze, których nie obejmuje menu, zostaną dostarczone przez
Zleceniodawcę lub osoby przez niego upoważnione w dniu planowanego przyjęcia.
- Alkohole zostaną dostarczone najpóźniej na 1 dni przed planowanym przyjęciem.
Wykonawca zapewni warunki niezbędne do ich oraz możliwość swobodnego
dysponowania nimi w czasie przyjęcia przez Zamawiającego. Wyłącznym
dysponentem alkoholu jest Zamawiający. W przypadku gdy Wykonawca miał dysponować alkoholem Zamawiający
pokrywa koszty zatrudnienia dodatkowego kelnera do obsługi. Po zakończeniu imprezy Zleceniodawca
zobowiązany jest do zabrania wszystkich rzeczy pozostałych w pomieszczeniu na alkohole np. puste
butelki, kartony itp.
- Wykonawca nie wprowadza ram czasowych przyjęcia weselnego jednodniowego.
W przypadku wesela dwudniowego pierwszy dzień wesela musi zakończyć się najpóźniej do godziny 3.00.
& 2
Warunki płatności
- Zamawiający dokonując rezerwacji Sali weselnej dokonuje wpłaty zaliczki
w wysokości 1 000 PLN brutto. Wpłacone kwoty zadatków określone wyżej zostają wliczone przez
Wykonawcę w
poczet kosztów realizacji przyjęcia, a w przypadku
rezygnacji przez Zleceniodawcę z którejś z w/w zamówionych usług/przyjęcia
weselnego nie podlegają zwrotowi.
- Wpłacone zaliczki i zadatki zostaną zaliczone na poczet końcowego rozliczenia za organizację
przyjęcia.
- Na minimum 10 dni przed przyjęciem weselnym Zamawiający dokonuje wpłaty 50% wartości umowy, przez co
rozumie się pomnożenie liczby gości przez kwotę
przewidzianą za menu za jedną osobę.
- Pozostałe należności za menu oraz wszystkie uzgodnione przez Strony dodatkowe opłaty wynikające z
umowy zostaną uregulowane w terminie do 2 dni po zakończeniu przyjęcia weselnego gotówką.
- W przypadku zmiany stawek podatkowych, wzrostu cen rynkowych na poszczególne grupy produktów mających
wpływ na koszt świadczonych usług Wykonawca
zastrzega sobie prawo do podwyżki cen menu max. 7% w skali roku, o czym
powiadamia Zainteresowanych i Zamawiających na stronie internetowej w zakładce MENU WESELNE.
- Wykonawca umożliwia rezerwację miejsc noclegowych dla weselników po
promocyjnej cenie w terminach poprzedzających i następujących po dniu organizacji przyjęcia weselnego.
Rezerwacji noclegów dla gości na życzenie Zamawiającego
należy dokonywać miesiąc przed planowanym terminem imprezy weselnej. Cena dla gości weselnych – 80 PLN
od osoby niezależnie od wieku. Istnieje możliwość oddania pokoju do dyspozycji gości weselnych bez
noclegu cena 80 PLN + 40 PLN za każdą zużytą pościel.
- Śniadanie dla gości hotelowych najpóźniej do godz. 10:00. Koszt od osoby 30 PLN na osobę.
- Dla dzieci, uczestniczących w przyjęciu weselnym stosuje się poniższe stawki:
a) dzieci w wieku do 3 lat – bez opłat (dziecko chodzące ma miejsce przy stole),
b) dzieci w wieku od 4 do 7 lat – 50% uzgodnionej stawki na osobę, Wykonawca zapewni miejsce przy stole
i nakrycie,
c) dzieci od 7 lat – 100% uzgodnionej stawki na osobę, Wykonawca zapewni miejsce przy stole i nakrycie.
- Odpłatność za członków zespołu muzycznego, DJ’a, fotografa, kamerzystę ustala się w wysokości 100%
ceny ustalonego menu. Osoby te wliczone są do osób podanych.
- Istnieje możliwość zorganizowania obiadu i serwisu kawowego na drugi dzień po
weselu. Obowiązująca cena jak za wesele jednodniowe plus dopłata za obiad
50 PLN/os. Wykonawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania niektórych
produktów z dnia poprzedniego. Ograniczenie czasowe wynosi 4 godziny.
- Napoje takie jak: kawa, herbata, woda mineralna, soki są podawane bez
limitu - 30 PLN, natomiast napoje gazowane typu: Pepsi, Mirinda, 7up, woda gazowana przysługują w przeliczeniu 0,2
l na osobę. Po przekroczeniu tego limitu napoje będą wydawane w cenie 5 PLN za 0,2 l. Rozliczenie
nastąpi po zakończeniu imprezy według zużycia.
Wykonawca nie dopuszcza wnoszenia napoi zakupionych przez Zamawiającego.
Zapoznałem się i akceptuję w/w warunki:
Data zapoznania ........................... Podpis Zlecającego ...............................
Pobierz regulamin